ברית רשויות ליברליות


יוזמת ברית רשויות ליברליות נועדה להגן על המרחב המוניציפלי הליברלי באמצעות יצירת שיתוף פעולה בין ערים,מועצות ורשויות. בבחירות המוניצפליות הקרובות יש לנו הזדמנות פז לצבור כוח משמעותי ולעצב את הנהגות הערים והמועצות באמצעות בחירה במועמדים שיצהירו כי יפעלו לחיזוק והגנה על הציבור הליברלי בארץ. 

ברית הרשויות הליברליות הינה חלק מיוזמת האשכולות אשר מבקשת לאפשר למגזרים השונים המרכיבים את מדינת ישראל לנהל בנפרד כל אחד מרחב משלו, תחת סמכות המדינה. ערים ליברליות יתאגדו באשכול ערים ליברלי, ערי מסורת ודת יתאגדו יחדיו באשכול מורשת וכמותם גם ערים ערביות באשכול שלישי וכו'.

ביזור סמכויות השלטון המרכזי לאשכולות השנים יאפשר לאורחות חיים וערכים מנוגדים להתקיים בהרמוניה במדינה המשותפת לכולנו, ללא התנגשות או תחרות. מרכיב מרכזי בתכנית נוגע להקצאת חלק ניכר מכספי המיסים לניהול עצמי של ענייני הפנים בכל אשכול, ללא מעורבות יתר מצד המדינה. למידע נוסף ראו כאן: יוזמת האשכולות.

סיעות או רשויות המעוניינות להצטרף לברית יחתמו על אמנת ברית רשויות ליברליות בה הן מתחייבות לייצג את הציבור הליברלי ולשמור על ערכיו

אמנת ברית הרשויות הליברליות

אנו החתומים מטה - תנועות, סיעות, מפלגות, רשימות, מועמדות ומועמדים, אנשי ציבור, חברה וקהילה, המשתתפים בהליך הבחירות לרשויות המקומיות השנה - מבקשים לשמור על דמותה ואופייה של החברה והמקום שלנו ברוח ערכי מגילת העצמאות ועקרונות החירות השוויון והדמוקרטיה הליברלית. 

אנו מצהירים ומתחייבים בזאת על הערכים והיעדים הבאים: